пятница, 26 декабря 2014 г.

Havalar soğumuş



  Havada  kış kokusu var... 
Sabahları kızımı okula yolcu ederken balkona çekiyorum.. Ve o çocukluktan kalan kar kokusu duyunca gözlerim hemen dağlara gidiyor... Ah ben orada şimdi olsam diye bazen kendi kendime söylüyorum.... Yok canım Mersin güzel şehir.. Ama bu arada  ben kışı gerçek hali görmek istiyorum...
 Yeni yıl bayramlar yaklaşınca evdeki süslemeler hediyeler bir birine karışmış vaziyette.. Bazılara hazır bir şeyler alıyorum bazılara
 Kendi elimle hazırlıyorum...
 Mesela bu örgülü çoraplar gibi..




                                                                           
 
                                                                          

 Bunlar hediye olarak ördüm.. Ve çok iyi biliyorum bu kış aylarında  baya da kullanışlı olacaklar....

Ve siz hanımlar çorapların nasıl örüldünu bilmek isterseniz  o zaman ben siz her zaman ki gibi
http://www.hanimefendi.com da bekliyorum...

 çorapların adım adım nasıl örüldüğü orada öğrenebilirsiniz
5 şişle çorap örüyoruz






1 комментарий: